Jackelien en Sietie, onze praktijkassistentes, beantwoorden zoveel mogelijk de telefoon, maken de afspraken, beantwoorden waar mogelijk de mail en regelen het contact met de osteopaten.
Indien het niet lukt de telefoon te beantwoorden maken wij gebruik van de voicemail op ons mobiele nummer. U kunt uw naam, telefoonnummer en evt. de vraag/reden inspreken. Wij bellen u dan z.s.m. terug. Ook is het mogelijk een sms-bericht, een appje of een mailtje te sturen.
Afspraak gemaakt?
Heeft u een afspraak gemaakt, dan ontvangt u 2 e-mailberichten. De eerste e-mail bevat praktijkinformatie patiënten en informatie over uw afspraak. De tweede e-mail bevat inlogcodes (gekoppeld aan het opgegeven emailadres) om de vragenlijst online in te vullen. U kunt de door ons gegeven inlogcodes veranderen in uw persoonlijke inlogcodes. Via onze website kunt u vervolgens inloggen op uw account. Wanneer u bent ingelogd, vragen wij u om de AVG goed te keuren en kunt u uw gegevens controleren. Vergeet bij het eerste consult niet uw BSN (van degene die behandeld wordt) mee te nemen op een geldig legitimatiebewijs.
I.v.m. de privacywet vragen wij u onze privacyverklaring en algemene voorwaarden te lezen en akkoord te geven.
Vervolgafspraak / Afspraak wijzigen?
Na het eerste consult zal de osteopaat met u bespreken of het zinvol is een vervolgafspraak te maken. Deze wordt dan door de osteopaat ingepland.
Mocht u een afspraak willen wijzigen neemt u dan contact met ons op. Zie “Maak een afspraak”.